poniedziałek, 4 września 2017

Zdjęcie do CV

Witajcie moi kochani,
właśnie zdałam sobie sprawę, że dawno nie pokazywałam Wam metamorfozy. Dlatego też dziś przychodzę do Was z propozycją makijażu fotograficznego do CV.




Na wstępie przekaże Wam kilka ważnych zasad, jakie należy uwzględnić wykonując makijaż do zdjęcia.
1. Zawsze dobrze nawilżaj cerę przed położeniem podkładu.
2. Makijaż taki powinien być bardziej widoczny i cięższy. Wybieraj dobrze kryjące podkłady i korektory oraz przeciągaj go również na szyje, aby nie tworzyć zbędnego efektu maski.
3. Dobrze, aby puder wykończeniowy dawał na skórze efekt matu.
4. Nie używaj kosmetyków z wysokimi filtrami oraz HD (Pod wpływem blasku flesza bardzo bielą twarz)
5. Używaj ciemniejszych i bardziej wyrazistych kolorów, gdyż lampy bardzo rozjaśniają.
6. Działaj kolorami, czyli najlepiej sprawdzą się pomadki, przy których zęby nie wyglądają na żółte.
7. Uważaj z błyskiem na twarzy i oczach. Przyciąga on światło flesza, przez co może na zdjęciu wyglądać jak plama.
8. Kolor niebieski dominuje w zdjęciach, warto wybrać coś neutralnego na powieki.
9. Dobierz delikatniejszy róż, aby nie wybijał się na zdjęciach.

10. Dokładnie zaznacz kontur ust konturówką.
11. Stawiaj na sprawdzone kosmetyki, to nie czas na testy ;)

Modelka: Jagoda
Makijaż: Ja

Zdjęcie: Ja oraz Studio Fotograficzne 

Moje zdjęcia wykonane bez lampy:





A oto zdjęcia wykonane przez fotografa:


Pragnę tylko dodać, że moja modelka na co dzień praktycznie się nie maluje, dlatego też Jej życzeniem był delikatny dzienny makijaż.

A jakie Wy macie złote zasady przy wykonywaniu makijażów fotograficznych?


Przesyłam buziaki,

Monika.


P.S. Kochani chciałam Wam bardzo podziękować za to, że jesteście, że odwiedzacie mojego bloga oraz czytacie i dzielicie się swoimi myślami. Dokładnie ostatniego dnia sierpnia dołączył setny obserwator mojego bloga i jest nią Mada.
Pamiętam, z jakim zaangażowaniem obserwowałam każdego nowego czytelnika, teraz nadal chętnie zaglądam na Wasze strony. Mój blog 8 września skończy 6 miesięcy i jestem bardzo dumna, że udało mi się poznać tak ciekawych ludzi, jakimi jesteście Wy, oraz dodam nieśmiało być mile przyjętą w gronie blogerek. W tym pół roku nie spotkałam się również z hejtem, co uważam za ogromny sukces znając dzisiejszą modę na bezczelność w sieci. Jeszcze raz z całego serca Wam dziękuje i zachęcam Was do dalszego uczestnictwa w moim blogowym życiu <3

68 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz - taki makijaż jest idealny do zdjęcia, a przede wszystkim do CV.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lobie fotografii do paszportu, CV czy prawa jazdy, zawsze jak z kryminału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:D
      Niemniej wpis bardzo ciekawy:)

      Usuń
    2. Oj tak moje też wyglądają, jak bym miała coś na sumieniu ;D

      Usuń
  3. thank you dear friend :D

    this is amazing!!

    NEW GET THE LOOK POST | What Do You WANT to dress UP in SEPTEMBER :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałem się, że zrobienie zdjęcia wymaga aż takiego zaangażowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w dodatku ja mam tak że zawsze się spieszę i tak zazwyczaj moje osobiste zdjęcia z dowodu wyglądają, jak typowy Mugshot XD

      Usuń
  5. Ładny makijaż. Szczerze mówiąc, zdjęcia dowodowe zawsze były moją zmorą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zawsze pod wrażeniem Twoich makijaży. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie, jednak muszę Cię zmartwić na zdjęciu w tym wpisie jest moja modelka ;)

      Usuń
  7. Pięknie. Zdjęcie też jest bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie raz przeżyłam to na własnej skórze ;D

      Usuń
  9. Gratuluję blogowych sukcesów :* Jagoda wygląda pięknie, a makijaż faktycznie super się prezentuje (choć na pierwszym zdjęciu nie bardzo). Ja się pomalowałam "normalnie" do fotografa i mój makijaż jest... niewidoczny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękuje :* powiem Ci, że dopiero się rozkręcam i jak na razie pomysłów i weny mi nie brakuje i oby tak zostało już na zawsze ;) Bardzo lubię malować innych a Jagodę najbardziej ;)

      Usuń
  10. ja zawsze się śmieje, że na takich zdjęciach wyglądam jak z kroniki kryminalnej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo niczym typowy kryminalista <3

      Usuń
  11. Thanks a lot :D

    you have fabulous content my friend <3

    NEW DECOR POST | How To Creat a COZY SPACE to LIVE BETTER! :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż oczu. W ogóle świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie różnica w zdjęciach jest spora, nie ma to jak profesjonalista :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i tutaj wielką role gra mocne oświetlenie =D

      Usuń
  14. Piękna modelka, piękny makijaż i świetny wpis:) Ja co prawda na co dzień się nie maluję, ale takie rady, jak wykonać makijaż do takiej sesji u fotografa są na prawdę bardzo cenne:) I bardzo podoba mi się, że pokazałaś zdjęcie zrobione w warunkach domowych i to ze studia:) można sobie porównać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie i naturalnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż wykonałaś na modelce :) Super porady przydadzą mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tym niebieskim kolorem, który dominuje na zdjęciach naprawdę mnie zaskoczyłaś :) Nie wiedziałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak aparat bardzo lubi niebieskości, ale warto uważać ogólnie na chłodne odcienie, lubią zmieniać swoją barwę i postarzać :D

      Usuń
  18. Idąc do fotografa, zastępuje pomadkę, błyszczykiem do ust. Jakoś tak się przyzwyczaiłam... Świetne porady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, ważne, żeby zdjęcie wyglądało pięknie jak osoba fotografowana <3

      Usuń
  19. Witaj :) oj dawno nie robiłam zdjecia do doumentów. Twoja modelka pięknie wygląda. Makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię zdjęć do dokumentów, nigdy dobrze nie wychodzę :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot :D

    have a nice week <3

    NEW OUTFIT POST | NOT a DéJà Vu // I Already, I Never.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio musialam zrobić zdjęcie do nowego dowodu. Niestety pomimo moich starań wygląda ono tragicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że moje z paszportu wygląda jak typowego kryminalisty hihihi =D

      Usuń
  23. Trudno mi się wypowiedzieć odnośnie sesji dowodowych czy innych podobnych, ponieważ częściej mam styczność z sesjamiartystycznymi, a jak wiadomo tam można szaleć bez granic z make-up. A jeśli robię typowo na bloga to robię deliktnie ciemniejsze oczy i zazwyczaj tyle
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w takich artystycznych makijażach to można sobie poszaleć, ja uwielbiam moc makijażu <3

      Usuń
  24. Świetne porady, dopiero się uczę trików związanych z fotografowaniem makeupow. Kiedyś myślałam, ze jest to łatwiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jak to się mówi najtrudniej wyglądać naturalnie ;)

      Usuń
  25. Złote zasady, pamiętam jak nawaliłam, dosłownie nawaliłam sobie na twarz puder HD... na zdjęciu wyglądałam jakbym obsypała się mąką :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekny makijaz wykonalas na modelce :) Ja w domowych warunkach zrobilam zdjecie do polskiego dowodu i ku mojemu zdziwieniu przeszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach super jak Ci się udało, ja miałam podobne zdarzenie z fotką do paszportu ;)

      Usuń
  27. Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?

    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania