czwartek, 7 września 2017

Brow Artist Genius Kit (Paleta do makijażu brwi)

Witajcie moi kochani,
po tym, jak nie zapisałam kopii mojej kilkugodzinnej pracy (recenzji paletki Brow Artist Genius Kit) zaczynam od początku :) być blogerem to nie jest szybka praca....

Paletkę do brwi w odcieniu Light to Medium (jasny do średniego) marki L’Oreal dostałam jakiś czas temu do testów (wizaz.pl).
Jako że możecie zaobserwować na moim blogu tutoriale makijażowe widzicie również sami, że u mnie z brwiami cienko, a tak praktycznie to nie mam ich prawie wcale.
Cała historia moich brwi jest bardzo prosta. Jako dziecko miałam normalnej grubości i dość ładnie wyrysowane jasne brwi, ale jako czternastoletnia dziewczyna postanowiłam się „upiększyć” i samodzielnie wydepilowałam sobie włoski. Dziwnym trafem moje oszpecone brwi nigdy mi nie odrosły a obecnie ratuje się kosmetykami kolorowymi do brwi i coraz bardziej rozważam makijaż pernamentny.

1. Co nam mówi producent? (Cytat ze strony producenta L'Oreal)
"Brow Artist Genius Kit to pierwszy zestaw do brwi od L’Oréal Paris umożliwiający jednoczesną regulację i stylizację brwi.
Produkty zawarte w palecie pozwalają na nadanie pożądanego odcienia brwiom — od naturalnego po wyrazisty i mocno podkreślony. 
Wosk utrzymuje się na brwiach aż do 12 godzin.
Puder zapewnia efekt pełnych i wyrazistych brwi.
Pęseta, specjalny pędzelek i szczoteczka pozwalają regulować i wypełniać rzadkie brwi."

2. Opakowanie
Produkt zamknięty jest w solidnej paletce z lusterkiem wykonanej z plastiku (nawet miałam podejrzenia, że jest pokryte aluminium). Paletka jest niewielka co doskonale sprawdzi się w czasie transportu, ma dobre zamykane wieczko. Wewnątrz zawiera cień, barwiony wosk oraz narzędzia, czyli maleńką pęsetę i pędzelek ze spiralką. Opakowanie zabezpieczono dodatkową naklejką, która mówi nam, czy wieczko było otwierane. Uważam to za bardzo dobre rozwiązanie. Po otwarciu mamy folię pokazującą nam jak korzystać z kosmetyku.

3. Skład
/wosk/: Ricinus Communis (Castor Seed) Oil, - Olej rycynowy
Candelilla Cera (Candelilla) Wax, - Wosk pochodzenia naturalnego
 Talc, Octyldodecanol, - Lekki emoolient pochodzenia naturalnego
 Silica Dimethyl Silylate [Nano] / Silica Dimethyl Silylate, 
VP/Hexadecene Copolymer, - Składnik syntetyczny, pełni funkcję spoiwa
Cera Alba (Beeswax), - Wosk Pszczeli 
Nylon-12, - pełni funkcje takie jak glinka
Stearyl Stearate, - Ciekły wosk (poch. roslinnego)
Tocopheryl Acetate, - Substancja o działaniu antyoksydacyjnym 
Parfum (Fragrance), Paraffin, 
BHT, - Konserwant i przeciwutleniacz 
Stearic Acid, Behenic Acid, Ascorbyl Palmitate [+/- May Contain: Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides)]. (F.I.L. B167503/1). G804779 

/cień/: Talc, 
Zea Mays (Corn) Starch, - skrobia kukurydziana
Zinc Stearate, - stearynian cynku 
Dimethicone, - Polimer na bazie silikonu
Isopropyl Isostearate, 
Pentaerythrityl Tetraisostearate, - zagęstnik 
Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Chlorphenesin, Potassium Sorbate, Tocopheryl Acetate, Tetrasodium EDTA, Panthenol [+/- May Contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77742 (Manganese Violet)]. (F.I.L. B167507/1)

4. Formuła
A. Cień
Cień jest bardzo mocno sprasowany oraz pudrowy, ale praktycznie się nie pyli przy nakładaniu. Jego odcień to chłodny, jasny brąz i chyba na tym koniec z pozytywami. Niestety pigmentacja cienia bardzo mnie zawiodła. A formuła jest niestety tępa i może sprawiać problem w nabieraniu go na pędzelek, jak i transferowaniu na brew.
B. Wosk
Co do wosku sytuacja jest trochę lepsza. Ma on dość przyjemną formułę (choć mam wrażenie, że szybko wyschnie) i zadziwiająco dobrą pigmentacje. Utrzymuje włoski bez potrzeby poprawiania przez około 4 godziny i co najważniejsze nie rozmazuje się. Nie jest lepiący ani bardzo tłusty, przez co łatwo przenieść go na brwi pocierając o niego spiralkę. Minus to odcień, który wpada w ciepłe tony.
C. Narzędzia
W tej mini paletce znajdziemy maleńką i bardzo precyzyjną pęsetę oraz spiralkę z pędzelkiem. O ile pęseta i spiralka świetnie się sprawdzają tak pędzelek jest gruby i jego za miękkie włosie niezbyt dokładnie przenosi cień na brwi. Polecam używać innego skośnego pędzelka.

5. Zapach
Jako maniaczka zapachów zawsze wącham kosmetyki. Przyznam Wam się, że wyczuwam delikatny zapach migdała, ale jest on bardzo delikatny.
 


6. Wydajność
Myślę, że zarówno cień, jak i wosk starczą na długo. Ich konsystencja przemawia za wydajnością.


7. Info
Brow Artist Genius Kit występuje w dwóch odcieniach jasnej — Light to Medium (którą posiadam i opisuję) oraz ciemniejsza — Medium to Dark.
Pojemność - 3.5 ml
Data ważności po otwarciu - 24 m-ce
Cena — PL - 41,99 Zł, DE - 13,91 €, CH - 16,90 CHF


8. Podsumowanie — moja opinia
Powiem Wam szczerze kochani, że uczucia do tego produktu mam bardzo mieszane. Po pierwsze od razu widzę, że cena nie jest adekwatna do jakości, niestety. Testując ten kosmetyk nie miałam ochoty krzyczeć z radości a bardziej ze złości. Zacznijmy od tego, że sam producent określił ten produkt jako idealny dla problemu: przerzedzone brwi, mało wyraziste brwi, niezdyscyplinowane brwi". Czy się z tym zgadzam? Nie do końca. Jak sami widzicie na powyższym zdjęciu moje brwi są przerzedzone i mało wyraźne, problemu z dyscypliną włosków na szczęście nie mam. Powiem Wam, że trudno było mi nadać ładny i wyraźny kształt moim brwiom za pomocą tej paletki, zobaczcie na zdjęciu poniżej.

Starałam się jak zwykle „narysować” swoje brwi jednak ani pędzelek, ani kosmetyki nie sprostały zadaniu. U mnie z olbrzymią przewagą wygrywają kredki do brwi lub pomada (płynna).
Dla kogo więc ta paleta?
Moim zdaniem Brow Artist Genius Kit sprawdzi się u osób, które swoje brwi naturalne posiadają! Pozwoli ona wypełnić luki, dodać odrobinę koloru i ujarzmić włoski. Niestety dla nas bezbrwiowych osób to nie jest najlepszy kosmetyk w tej kategorii.
Oto makijaż, w którym postanowiłam użyć owej paletki, jak sami widzicie brwi zostawiają dużo do życzenia.


A Wy moi kochani macie  paletkę? A może zastanawiacie się nad jej zakupem?


Przesyłam buziaki,
Monika.


84 komentarze:

  1. Ja posiadam bardzo cienkie brwi, więc chyba się u mnie nie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przy takich brwiach polecam Ci inną formułę kosmetyku ;)

      Usuń
  2. Makijaż wyszedł Ci bardzo bardzo ładny i kolorowy, ale brwiowy produkt nie zachwyca :( Sama mam podobny problem i jednak najbardziej lubię kredki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tej paletki, więc w tym temacie trudno jest mi coś powiedzieć. Mam troszkę więcej brwi, więc być może nadałaby się w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam Ci jeżeli potrzebujesz jedynie delikatnego wypełnienia brwi, w innym przypadku raczej będziesz nią zawiedziona ;)

      Usuń
  4. A poza makijażem permanentnym myślałaś może o jakiś odżywkach do brwi czy rzęs, żeby pobudzić wzrost?Albo po prostu olej rycynowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zaskoczę Cię, olej rycynowy jest stałym moim przyjacielem, jeżeli chodzi o porost brwi i rzęs, niestety o ile rzęsy są ok, tak na moje brwi nic nie działa. Zostaje tylko pernamentny <3

      Usuń
  5. Szkoda, że nie jesteś do końca zadowolona. Ja do brwi używam tyko żelu, bo swoje mam krzaczaste :D Jesteś bardzo ładna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje :* Zazdroszczę Ci pięknych brwi <3

      Usuń
  6. Cienie masz zabójczo piękne.... a co do brwi ;-))).... ja poległam w tej kwestii - jak mi się nie chce, sama je cos-tam podrysowuje, ale jakiś czas temu dostałam Eyebrow Style; przykładam (tylko trzeba naprawdę mieć wyczucie by równo to zrobić) i pędzelkiem pokrytym...cieniem do powiem z Secret, rysuję. Chwila moment o ile dobrze się przyłoży "formę" no i trwałe- raz na kilka dni robię (zawsze pod to przejeżdżam brwi transparentnym pudrem ryżowym, co zdecydowanie wydłuża trwałość).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, muszę koniecznie przetestować <3

      Usuń
  7. Nie korzystałam nigdy z tej paletki. Ogólnie rzadko maluję brwi, mimo, że nie są jakieś bujne. Nie wiem dlaczego, ale zawsze jak je lekko podkreślę czuję się niekomfortowo i dziwnie. Może to kwestia moich umiejętności ;) Przyjdą do Ciebie na lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lubisz podróże, więc jeżeli zawitasz do Szwajcarii, chętnie Cię pomaluje :*

      Usuń
  8. Pięknie potrafisz sie umalowac. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety nie są to moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam paletkę w jaśniejszych odcieniach, ale jest jeszcze ciemniejsza. Może tamta Ci się spodoba? =D

      Usuń
  10. Ja mam dość "grube" brwi, więc zestaw jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak myślę, że świetnie się u Ciebie sprawdzi =D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Łukasz - rzęski? A ja myślałam, że są ok. U mnie gorzej z brwiami ;D

      Usuń
  12. Nie miałam nigdy tej paletki, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła bo brwi mam dosyć gęste i właśnie na co dzień tylko delikatnie je podkreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brwi mam bardzo gęste, wręcz krzaczaste, więc regulacja jest niezbędna... niestety z wiekiem pojawił się inny problem - zaczęły blaknąć;-( Ponoć tak jak włosy siwieją, tak ciemne (czarne) brwi "burzeją".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zazdroszczę porządnych brwi. Na przyciemnienie włosków polecam farbkę do brwi świetnie Ci się sprawdzi na dłuższy czas :D

      Usuń
  14. Jejku, nawet nie słyszałam, że coś takiego istnieje ;) Ciekawe, choć mi osobiście raczej się nie przyda, bo nie mam problemów z brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie wygląda na to, że kosmetyk sprawdzi się tylko do wypełnienia u osób nie mających zbyt przerzedzonych włosków. Niby podkreślił Ci brwi, ale nie zdziałał za wiele. No szkoda, bo można by się spodziewać po nim czegoś więcej.

    Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie z posta to pomyślałam, że takie cudo wyczarowałaś tym produktem i aż oczy mi zabłysły, a tu zdjęcie z internetu;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak takie brwi mi się marzą ;) No niestety myślałam, że również pogrubi moje brwi, ale nic takiego nie miało miejsca =D

      Usuń
  16. Ciekawe jak by się sprawdziło na moich brwiach, które są gestsze, Ale bardzo jasne. W sumie przeciętny cień daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dała by rade. Ale właśnie jeżeli masz odpowiedni odcień cienia to nie widzę sensu wydawania tak dużej kwoty na tą paletkę ;)

      Usuń
  17. Moje brwi są dość szerokie, ale mają luki. Być może produkt byłby wystarczający, ale na razie jestem zadowolona ze swojej kredki. Poza tym na pewno musiałabym wybrać inny odcień, bo preferuję szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ta paletka byłaby odpowiednia dla Ciebie, ale niestety ma tylko dwa odcienie i nieszare ;)

      Usuń
  18. miałam bardzo podobne brwi do Twoich i strasznie się z nimi codziennie męczyłam. Postawiłam jednak na microblading i to był strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje, chętnie poczytam więcej o tej metodzie <3

      Usuń
  19. Ah i mi sie zdarza czasem stracić swój post, malo tego, raz najzwyczajniej w swiecie usunelam, a był to post współpracowy :)
    Bardzo piekny makijaż. Ja odhodowalam troszke swoje brwi olejkiem rycynowym. Nadal nie sa idealne te moje brwiska, ale chociaz istnieja pomady, kredki, cienie ;)
    pozdrawiam, dziekuje za obserwacje i rowniez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana właśnie najgorzej jak już cały post napisany tylko brakowało zdjęć, ale cóż można pisać od nowa inaczej hihihi Masz racje świetnie że mamy wybór co do kosmetyków do brwi :* Pozdrawiam :*

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię kredki, pozwalają na narysowanie tego, czego brak ;)

      Usuń
  21. Ja mam w sumie gęste brwi, ale jej nie lubię, bo daje zbyt słaby efekt, ale oddałam siostrze, która ma bardzo jasne brwi i ją lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę używać jej na modelach u mnie się nie sprawdza <3

      Usuń
  22. efekt końcowy jest bardzo subtelny, ja sama mam taka paletkę ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie kto co lubi, myślę że na co dzień jeżeli jestem bez makijażu to wygląda bardzo naturalnie, ale przy makijażu oczu już niestety nie ;D

      Usuń
  23. Bardzo delikatny efekt, u mnie również by się nie spisała...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie stylizuję brwi, jeśli już to tylko korektorem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze tej paletki. Dzięki Tobie będę omijać ją z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie za tą cenę możesz znaleźć coś lepszego =D

      Usuń
  26. Ja aktualnie używam paletki Catrice, i nie zanosi się na to, żeby prędko się skończyła, póki co nie planuję kupować nic innego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sentyment do paletki Catrice, pamiętam jak już mieszkając tutaj ją kupiłam i używałam namiętnie <3

      Usuń
  27. Ja od zawsze mam jasne, cienkie brwi, więc bez kosmetyków do ich stylizacji nie wyobrażam sobie makijażu. Też myślę o makijażu permanentnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w naszym wypadku to jedyna opcja bez uciążliwej męki ;D

      Usuń
  28. Ja zdecydowanie wolę kredkę. Precyzyjnie, szybko i bez problemu. Aby efekt był bardziej naturalny wystarczy je potem przeczesać szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą kochana i jestem tego samego zdania :*

      Usuń
  29. U mnie by się sprawdziła bo mam swoje naturalne brwi. Może nie są jakieś zbytnio okazałe ale ja jestem zadowolona. Przyznam się jednak że zamiast kosmetyków stricte przeznaczonych do brwi, po prostu delikatnie zaznaczam brwi brązowym cieniem do powiek i sprawdza mi się to rozwiązanie. Masz piękną buźkę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 Tak w Twoim wypadku by się sprawdziła, ale pytanie, czy warta jest swojej ceny? ;)

      Usuń
  30. Ja mam podobną paletkę z Golden Rose, gdzie mamy dwa odcienie, ciemniejszy, jaśniejszy i wosk koloryzujący. Polecam Ci tę paletkę (Brow Styling Kit, ja mam odcień Ash 02), uważam, że jest świetna jakościowo. Do cieńszych brwi lepsza jest jednak kredka lub pomada, tak jak zresztą sama napisałaś, że wolisz te produkty. Cienie są fajne do wypełniania luk w naturalnym łuku brwiowym. Ja używam cieni, jak moje brwi przeżywają lepsze dni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci brwi, Twoje bardzo mi się podobają <3

      Usuń
  31. Nie znam jej, ale wygląda bardzo ładnie! Używam tylko palety do brwi z lovely, jest tak bardzo wydajna, że nie mam pojęcia kiedy ją skończę, żebym mogła wymienić na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja siostra ostatnio też straciła posta, przez jakiś błąd... To musi być okropne uczucie, zwłaszcza jak się poświęci na to tyle czasu :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 Tak bardzo rozczarowujące uczucie zwłaszcza, jak błąd wynika z własnej głupoty (Zsynchronizowałam bloga na telefonie i niestety utraciłam wpis) =/

      Usuń
  33. U mnie takie paletki się niestety nie sprawdzają...po pierwsze jestem brunetką i każda którą miałam,jest za jasna :) po drugie,na mnie nie są trwałe,szybko znikają...osobiście używam kredki do brwi z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zdziwiło, że są tylko dwie opcje kolorystyczne, bądź co bądź to mało ;)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się? Mnie niestety nie, ale wiem, że nie jest to produkt dla mnie ;)

      Usuń
  35. Ja od zawsze mam bujne brwi i chyba nigdy nie uda mi sie ich poskromic :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupię na następnej promoji w Rossmannie ;) Bo moje brwi są ciemne i jest ich duuuużo, potrzebują tylko delikatnego muśnięcia i okiełznania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam nigdy tej paletki ;) Z cieni do brwi używam Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cienie z GR są lepsze od tych, więc nic nie straciłaś ;)

      Usuń
  38. Ofercie L'Oreal podziękowałam jakiś czas temu :)
    Super makijaż oczu, a brwi nadal "giną". Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrzebujesz jedynie wypełnienia to owszem ciekawa :D

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania