poniedziałek, 18 września 2017

Pożegnanie lata

Witajcie moi kochani,
na wstępie pragnę Was poinformować, że ten wpis przygotowałam dla Glamourlady.pl i serdecznie Was zapraszam na ten portal oraz Facebook'a. Jest to świetne miejsce, aby zaczerpnąć trochę inspiracji oraz dowiedzieć się ciekawych rzeczy.
Zacznę od smutnego stwierdzenia, że lato dobiega końca. Jakie ono było? Hmm, powiem i upalne i deszczowe, co nie zmienia faktu, że dla mnie bardzo udane. Dziś właśnie z tej okazji postanowiłam zrobić makijaż o nazwie Pożegnanie Lata. Swoją inspirację zaczerpnęłam z jednego ze wspaniałych zdjęć Oliviera (o którym wspomniałam TUTAJ)



Choć zapewne już wiecie, gdyż wspominałam o tym wiele razy, bardzo lubię kosmetyki z wyższych półek cenowych. Ten jednak makijaż postanowiłam wykonać tzw. po taniości, czyli najtańszymi kosmetykami, które znajdują się w mojej kolekcji. Jest to również zaprzeczenie tezy, że tylko drogimi kosmetykami możemy coś ciekawego wyczarować.

Krok 1. Na przygotowaną twarz (przetartą tonikiem różanym marki Evree, a następnie nałożyłam kremem nawilżający marki Ziaja — seria liście manuka) wklepałam zwilżoną gąbeczką mój ostatnio ulubiony podkład. Jako że nie miałam taniego korektora pod oczy, pomógł mi w tym kamuflaż z Catrice delikatnie wklepany palcem. Małe niedoskonałości przykryłam korektorem w sztyfcie marki Avon.
Krok 2. Okolice pod oczami oraz całą twarz przypudrowałam pudrem marki Avon, który jest od wielu tygodni moim faworytem. Dodatkowo miejsca na środku twarzy delikatnie omiotłam sypkim pudrem korygującym zaczerwienienia (koloru zielonego)
Krok 3. Jako następny krok, zabieram się za najważniejszy w tym makijażu element, czyli oczy. To one będą tutaj grały pierwsze skrzypce. Na wstępie kredkami zaznaczyłam brwi i utrwaliłam je żelem marki Essence.
Krok 4. Oczy
 1. Na powiekę ruchomą nałożyłam bazę marki Avon, a następnie najjaśniejszym cieniem z paletki Sleek całość utrwaliłam.
 2. Jasnym, ciepłym brązem (paletka Sleek) zaznaczyłam załamanie powieki oraz delikatnie wyciągnęłam w górę.
 3. Ciemniejszym brązem również z palety Sleek, przyciemniłam zewnętrzny i wewnętrzny kącik oka.
 4. Niebieskim cieniem z palety MUR, zaznaczyłam wewnętrzny, jak i zewnętrzny kącik oka oraz delikatnie załamanie powieki tworząc — Spotlight Eye (czyli oko z rozświetlonym środkiem). Na zdjęciu poniżej widać jak to wygląda w trakcie tworzenia. Górną granicę nad załamaniem delikatnie ociepliłam różem z paletki Sleek.
 5. Na środek powieki (w to wolne okienko) delikatnie palcem wklepałam cień marki Avon, który jest w kolorze jasnego złota. Cień ten bardzo szybko zastyga, także idealnie sprawdza się przy opadających powiekach. Granice delikatnie roztarłam przy użyciu błyszczącego, niebieskiego cienia z paletki Sleek'a.

 6. Jako eyelinera użyłam miękkiej kredki marki NYX oraz skośnego, cienkiego pędzelka. Na dolną linię wodną oraz linię rzęs nałożyłam zieloną kredkę marki NYX, po czym roztarłam cieniem Kush tej samej marki. Wewnętrzny kącik rozjaśniłam kredką marki Avon w odcieniu jasnego złota.

 7. Na dolną powiekę nałożyłam również delikatny róż z paletki Sleek, rozcierając w dół. Rzęsy pokryłam bardzo czarną maskarą marki Avon.

Krok 5. Wracając do twarzy, delikatnie ją wykonturowałam bronzerem z Catrice, musnęłam policzki różem z Paese oraz dodałam błysku w postaci rozświetlacza z nowej kolekcji Essence.

Krok 6. Usta obrysowałam konturówką marki P2, a następnie pokryłam je matową pomadką Essence z serii Matt Matt Matt o odcieniu 02. Na środek ust, palcem wklepałam trochę złotego błysku, czyli pomadkę metaliczna Essence (również nowość w szafie tej marki).

Cały makijaż prezentuje się tak


A oto kosmetyki, które użyłam.
- gąbeczka do podkładu marki Essence, nie jest to mięciutki Beauty Blender, ale udało mi się równomiernie wklepać podkład ;)
- baza rozświetlająca i nawilżająca marki Essence (obawiam się, że już niedostępna)
- Ideal Cover, matujący podkład marki Eveline Cosmetics odcień 204 — mój hit lata
- s
łynny kamuflaż marki Catrice, którego nikomu nie trzeba przedstawiać - 010 ivory
- korektor na niedoskonałości w sztyfcie marki Avon 
 - cień w kremie w odcieniu jasnego złota - Gold Glam, marki Avon, dodatkowo powiem Wam kochani, ze marka Essence wypuściła nowości, czyli kremowe opalizujące cienie, które również są bardzo fajne i lubię z nich korzystać.
- rozświetlacz Metal Chrome odcień 20 Copper Crush marki Essence, nowość w szafie
- pi
ękny róż marki Paese nr 45
- duo do konturowania Prime And Fine marki Catrice, 010 Ashy Radiance
- mój najlepszy puder (zwłaszcza pod oczy) odcień COOL marki Avon
- sypki puder korygujący - zielony 01 - I'm Flawless Minty marki Essence

- kredka do brwi w odcieniu 05 soft blonde marki Essence
- kredka do brwi marki Avon w odcieniu Light Brown
- żel Make Me Brow - 01 blondy brows, marki Essence
- tusz do rzęs, bardzo czarny Caviar Black marki Avon z serii LUXE
- Avon True Colour, kredka w odcieniu jasnego złota - Golden Diamond

- fajna i tania baza pod cienie marki Avon
- kredki marki NYX niebieska- Azure, zielona- Esmeralda
- zielony cień marki NYX o nazwie Kush

- paletka cieni marki Sleek, Oh So Special oraz zaznaczone cienie, które użyłam w tym makijażu
- paleta Make Up Revolution - Flawless Matte 2 i użyłam tylko jednego niebieskiego cienia
- konturówka marki P2 o nazwie 128 Prima Ballerina
- matowa pomadka Matt Matt Matt numer 02, marki Essence
- nowość marki Essence, czyli metaliczna pomadka w odcieniu złota - Metal Shock 08

Jak sami widzicie, makijaż możemy wykonać również przy użyciu tańszych produktów. Czy było trudniej niż zwykle? Odpowiem nie, wydaje mi się, że wszystko zależy od cierpliwości, techniki i rozcierania. Cienie Sleek, są naprawdę dobrej jakości, a nie kosztują wiele.
Ja wybrałam taki makijaż, który bardzo kojarzy mi się z końcem lata w Szwajcarii i panującą pogodą.
Kiedy oglądałam magiczne zdjęcia pana Wehrli, nie mogłam zrobić inaczej niż przedstawić makijażową wersję owego zdjęcia. Powiem krótko, oto moja inspiracja fotografii oraz makijaż wykonany z okazji pożegnania lata.


A co Wy kochani myślicie o takim makijażu? Z jakimi kolorami Wam kojarzy się koniec lata?

Przesyłam buziaki,
Monika.

70 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    amazing job my friend. the final result is amazing

    NEW DECOR POST | Prepare Your HOME FOR FALL.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że lato się skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wielka, ale pomyśl, że jesień jest tak kolorowa i piękna, tylko żeby słońce świeciło ;)

      Usuń
  3. Niedawno pozbyłam się paletki OSS bo była już grubo po terminie. Ale serce bolało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło delikatnie, subtelnie, ale bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, wydaje mi, że w momencie, kiedy trochę rozjaśniłam zdjęcia uciekł pigment ;)

      Usuń
  5. Pięknie rozświetlona cera! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetna cerę. Pięknie pokazałas krok po kroku makijaż. Na pewno się zainspiruje do kolejnej sesji. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie,że tańszymi kosmetykami można wykonać makijaż, który nie odstaje od tego wykonanego ekskluzywnymi wersjami. Różnice są, ale przewaznie niewielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się zwłaszcza z cieniami Sleeka nie miałam problemu :*

      Usuń
  8. Czasami znajduje się tak dobre zamienniki drogich kosmetyków, że żyć nie umierać :-D Ja do swojego ślubu malowałam się niedrogimi właśnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka frajda przy tym :D Zgadzam się w zupełności <3

      Usuń
  9. Piękny makijaż :) Masz śliczną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładniutki makijaż, tylko brewki nieco bardziej bym pogrubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana z brwiami to walczę już dłuższy czas, mam bardzo jasne włosy i nie chciałam, żeby brwi mi zdominowały twarz hahaha a w dodatku jak rozjaśniłam zdjęcia to uciekły kolory, z czego nie jestem zadowolona, ale zbieram się do zakupu softboxa ;) :*

      Usuń
  11. Śliczne oczko :) naprawdę bardzo ładny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymalowane oko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały efekt końcowy - i naprawdę idealnie widać w nim inspirację zdjęciem :) Ja na co dzień najczęściej robię makijaż niezbyt drogimi kosmetykami - bo póki co jestem z nich na tyle zadowolona, że nie widzę potrzeby dokonywania zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Sama lubię wyszukiwać perełki w drogeriach i nawet jak coś mnie zawiedzie to tak serce nie boli ;D

      Usuń
  14. Ładny makijaż! Oczko super podkreśliłaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych oczach! :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    you are so tallented my friend <3 keep it up <3

    NEW GET THE LOOK POST | FALL: the COOLEST WAY to WEAR.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ty masz urodę... Piękna, zadbana cera! Twoje makijaże są muśnięte wakacyjnym słońcem - efekt piękny! PS tusz LUXE jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za tak miłe słowa, tak ten tusz kiedyś uwielbiałam, ale jeszcze, jak był w ciemnofioletowym opakowaniu <3

      Usuń
  18. O, moja ulubiona paletka ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda ta zieleń na dolnej powiece <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, uwielbiam kolorowe akcenty na dolnej powiece =D

      Usuń
  20. Masz przepiękny kolor włosów. Znowu mi się blond zamarzył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje. Oj, kiedy przychodzi czas na odrosty tęsknię za moją czerwienią <3

      Usuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o zielonym pudrze z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence ma wiele kolekcji sezonowych (limited edition) i w jednej takiej w tym roku były pudry korygujące sypkie (chyba 4 kolory). Świetna sprawa jeżeli ma się zaczerwienienia, bo ten puder pięknie je niweluje. Jak spotkasz to szczerze polecam =D

      Usuń
  22. Koniec lata. Hmmm... opalenizna i odcienie złota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie złoto tak, ale jasne i chłodne, bo ciepłe tony rezerwuję dla cudownej jesieni <3

      Usuń
  23. Fajny wpis. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ale piękne kolory :) I cudny makijaż Matulu, czy jak się kiedyś nauczę tak malować :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Bez problemu wystarczy trochę czasu i praktyki :*

      Usuń
  25. Szybko minęło to lato i nie było tak piękne jakbym chciał:(

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne zdjęcia - bardzo fajna inspiracja :) aż sobie przypomniałam jak sama kiedyś inspirowałąm się zdjęciami, ale u mnie to były zwykle kolorowe ptaki i kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, taki projekt chodził za mną przez dłuższy czas i wiem, że będzie ich więcej <3

      Usuń
  27. Damskie kosmetyki i makijaż to dla większości facetów czarna magia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi, a dla kobiet często mechanizacja to czarna (dosłownie) magia ;)

      Usuń
  28. Bardzo ładny makijaż. Mnie lato kojarzy się przede wszystkim z kolorem zielonym i odcieniem pistacjowym.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania