poniedziałek, 25 grudnia 2017

#5 Musisz zobaczyć: Świąteczne Filmy!

Witajcie kochani,
mam nadzieje, że Święta mijają Wam tak jak sobie to wymarzyliście. Z okazji Bożego Narodzenia oraz tego, że mamy odrobinę czasu dla siebie chcę podzielić się z Wami sześcioma filmami, które warto obejrzeć w tym okresie oraz jako bonus pięć moich ulubionych piosenek. Miłego oglądania <3



1. National Lampoon's Christmas Vacation (1989) - komedia



Jak tylko pomyślę o Świętach Bożego Narodzenia od razu mam ochotę zasiąść przed telewizor i włączyć moją ulubioną komedię, czyli Rodzinkę Griswolds i ich perypetie Świąteczne. Jak dotąd nie spotkałam jeszcze żadnego śmieszniejszego filmu niż ten (Pl - W krzywym zwierciadle)Więcej przeczytacie na Filmweb.




2. Elf (2003) - familijny, fantasy, komedia


Wszyscy miłośnicy oraz fani kunsztu aktorskiego, jaki posiada Will Ferrell powinni być zaspokojeni ;)
Polecam Wam opowieść o Elfie, który był całkiem inny niż pozostałe Elfy. A to wszystko dlatego, że..... O nie, nie zdradzę Wam fabuły :) Na stronie Filmweb oczywiście dowiecie się więcej.



3. A Christmas Carol (PL - Opowieść Wigilijna) (1999) - dramat, fantasy, baśń


To film na podstawie wspaniałej i znanej powieści Karola Dickensa o tym samym tytule („A Christmas Carol” - 1843 r.) Magiczna opowieść o przemianie człowieka pod wpływem pewnych wydarzeń w noc Wigilijną. Zainteresowani? W takim razie odsyłam Was na Filmweb po więcej ;)



4. Gremlins (PL - Gremliny rozrabiają) (1984) - fantasy, horror, komedia


Każdy z mojego pokolenia ('81) zna dokładnie ten film, a nawet wszystkie części ;)
To opowieść o niesamowitych zwierzątkach, bardzo przyjaznych i słodkich.... ale niestety trzeba wiedzieć jak się nimi opiekować, aby takie pozostały. W innym wypadku dojdzie do tragedii... Dalsze podpowiedzi znajdziecie na Filmweb.





5. Die Hard (PL - Szklana Pułapka) (1988) - sensacyjny, akcji


No przyznać mi się tutaj, która wzdychała do seksownego policjanta? Ja się przyznaje bez bicia!
Bruce Willis jako policjant John McClane wykreował legendarną już postać. Ogólnie polecam obejrzeć wszystkie części, zapewniam, że napięcie Was nie opuści. Na Filmweb jest oczywiście więcej informacji.



6. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch, and the Wardrobe (PL - Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa) (2005) - familijny, fantasy, przygodowy


Chyba nie ma na całym Świecie dla mnie piękniejszej i bardziej magicznej opowieści. Z książką „Opowieści z Narnii” kojarzą mi się niesamowicie przyjemne wspomnienia, jako młodsza nastolatka zaczytywałam się i jednocześnie niczym Łucja przenosiłam w magiczny Świat pełen Faunów, zwierząt mówiących ludzkim głosem oraz gdzie dobro zawsze zwycięża. Na Filmweb znajdziecie również całą obsadę aktorską.




A teraz coś do posłuchania:

1. Pada Śnieg — Edyta Górniak i Krzysztof Antkowiak



2. Last Christmas - Wham! 



3. Driving Home for Christmas - Chris Rea



4. Dezembernacht - Andrea Berg


5. Wonderful Dream - Melanie Thornton


6. Greatest Love Of All - Whitney Houston






A jaki film Wy polecacie na Święta?


Przesyłam buziaki,
Monika.


59 komentarzy:

  1. Christmas Carol może być ciekawe :o ja ulubioną mam bajkę, Krainę Lodu :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/christmas-time.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta same w sobie to już duża dawka emocji, jeśli wiecie o czym mówię. Dlatego oglądanie jeszcze filmów świątecznych to dla mnie zbyt duże wyzwanie. Ale Gremliny to świetny pomysł. Małe złośliwe futrzaki potrafią poprawić humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, z tego, co pamiętam to Gremliny to mój pierwszy film (horror), który obejrzałam w życiu =D

      Usuń
    2. Gremliny zawsze dobre :)

      Usuń
  3. Nie oglądałam tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że te filmy widziało się już tyle razy to jednak nadają taki świateczny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie Kevin :-)

    Zapraszam do siebie :-) https://zdjeciaprzypraw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się omijać Kevina, gdyż najzwyczajniej mi się znudził *****

      Usuń
  6. Hmm... Z wymienionych filmów lubię tylko "Opowieść wigilijną", pozostałe mi się niestety przejadły, jak tylko widzę na którymś kanale to od razu zmieniam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie dziś ( po raz 10) ogladałam Kevina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot :D

    you have nice choices my friend :D Love Narnia **,

    NEW FASHION POST | WHAT TO WEAR ON NEW YEAR'S EVE? I HELP YOU!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W czasie świąt praktycznie wcale nie ogladam telewizji a tym bardziej filmów, które widziałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do telewizji — ja również, ale lubię wieczorem, mając fantastyczny klimat obejrzeć takie ciepłe i rodzinne filmy razem z mężem ;*

      Usuń
  10. Zupełnie nie jestem w klimacie świątecznym. Pewnie, przez tą wiosnę za oknem ;)
    Nie przepadam też za takimi filmami ale co roku obowiązkowo u mnie leci Duma i Uprzedzenie oraz Miś :)taka tradycja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Polskie komedie i starsze filmy to ulubieńcy mojego taty, ale mnie bardziej kojarzą się z Wielkanocą hihihi <3

      Usuń
  11. Dla mnie nr 1 w czasie świąt jest film Santa Claus z 1985 r ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dużo się śmiać, dlatego już po raz kolejny wybiorę komedię z rodzinką Griswolds na czele :-) Co dwa lata (wynika to już troszkę ze znudzenia) oglądam także Kevina :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, my uwielbiamy Griswoldów i na Święta oglądamy wersje Świąteczną, ale wszystkie części są u nas na topie hihihi. Co do Kevina to mam przesyt z dzieciństwa hahaha :D

      Usuń
    2. Oj tak, też wspominam Kevina właśnie z dziecinnych lat, powtarzany był tysiące razy ;-) A Griswoldów, również inne części też bardzo lubię :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam opowieść wigilijną ale widziałam w tej bajkowej wersji, a piosenka Driving Home for Christmas jest chyba jedną z moich ulubionych świątecznych piosenek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowieści Wigilijnych jest kilka wersji, tak mi się wydaje, a co do piosenki to ja lubię ich słuchać po kolei hihihi <3

      Usuń
  14. Większość widziałam :) Z klasyki polecam "Holiday Inn" a z nowszych romantyczną komedię "Holiday" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. O tak ja również, a Will jest niesamowitym aktorem ;D

      Usuń
  16. mogłem nadrobić te propozycje dzięki wolnym dniom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że dobrze się bawiłeś przy tych filmach ;D

      Usuń
  17. A ja polecam Tata kontra tata. Fajna komedia, wyszła teraz druga część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje, nie znałam tego filmu, więc muszę obejrzeć =D

      Usuń
  18. Last Christmas już pomału mam dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej listy oglądałam tylko Narnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci pozostałe filmy również =D

      Usuń
  20. Uwielbiam te piosenki, a filmy chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, mam nadzieje, że Ci się podobały ;D

      Usuń
  22. Nic nie oglądałam z tych propozycji, dużo do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aja w tym roku szalalam z Listami do M..polecam jako swiateczny film :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nadrobić, bo nie widziałam ani jednej części ;)

      Usuń
  24. Ja wiele filmów świątecznych oglądam, Śnięty Mikołaj jest śmieszny. Listy do M są również zabawne i wzruszające. W takich filmach właśnie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie zazwyczaj wszystko wzrusza w tym okresie ;)

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania