czwartek, 28 grudnia 2017

Inspirujące Zakończenie Roku 2017

Witajcie moi kochani,
mam nadzieje, że Wasze Święta były równie przyjemne co moje :D
Już za progiem stoi Pan Sylwester, a za nim Kolorowy Karnawał, więc to najlepszy czas poznać utalentowanych artystów oraz trochę się zainspirować. Dlatego też chcę Wam przedstawić konta na Instagramie, które przez cały rok mnie mobilizowały i dodawały kopa do zwiększenia pracy nad sobą i stymulowały do rozwoju w sferze makijażu.


1. Kapasovia - Instagram 
Swoją własną listę Makeup Artist zaczynam od naszej rodaczki, czyli polki mieszkającej we Francji. Ta dziewczyna ma niesamowity talent, czego dowodzą choćby nagrody: French Nyx Face Awards TOP10Polish Beauty Vlogger 2016, Polish Nyx Face Awards 2016 Winner

Ja poznałam Kapasovia dzięki YouTube i akcji Nyx Face Award w 2016 :D 





Niesamowite metamorfozy <3




3. Mirna Petrovic — Instagram
Kreatywne i oryginalne spojrzenie na makijaż zwłaszcza oka ;)





4. Chiara Nero — Instagram
Uwielbiam Jej metamorfozy, jak i pięknie roztarte cienie :D





5. Tessa — Instagram
Zauroczył mnie Eye-art :D





6. Veronica Anrathi — Instagram
Dla mnie to najpiękniejsze Lip-arty, nic dodać nic ująć ;)





7. Sergey — Instagram
Obecnie chyba nie ma osoby zakręconej na punkcie makijażu, która by nie znała najsławniejszego artysty od Face Chartów, czyli zdolnego Milk1422. Mnie również zauroczyły Jego prace i myślę, że rok 2018 będzie dla mnie owocny ;)






Powiem Wam szczerze, że wybrałam dla mnie siedem najciekawszych kont Instagramowych, choć wybór był bardzo trudny. Obserwuje wielu ciekawych artystów, a w wersji roboczej tego wpisu było aż dwudziestu pięciu utalentowanych ludzi. Mam nadzieje, że moje propozycje Wam się spodobały.
W nadchodzącym roku 2018 zamierzam bardziej rozwijać się w tej dziedzinie oraz zdecydowanie więcej pokazywać na blogu moich prac i rozkręcić Youtube <3



A kogo Wy możecie mi polecić, jako inspiracje w 2018 roku?



Przesyłam buziaki,
Monika.


83 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tym bardziej zachęcam Cię do odwiedzin Instagrama ;)

      Usuń
  2. te usta z reniferem świetne aż sie zapatrzyłam na to zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoją ostatnia inspirację również śledzę i ma genialne makijaże
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli o mnie chodzi, to rysunki robią na mnie największe wrażenie: piękne są! :)
    blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. To są prawdziwe karnawałowe makijaże :) Nie wiem co prawda jak ten brokat na języku się trzyma i czy nie czuć dziwnie ale co tam, jest odlotowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że to na potrzeby zdjęcia ten brokat tam wylądował hihihi :D

      Usuń
  6. Świetne inspiracje. Mnie daleko do takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkich nie znałam ale pare sama obserwuje, dziewczyny są świetne !
    Zapraszam do Siebie na nowy post !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne makijaże, w sam raz na konkursy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre makijaże to rzeczywiście małe dzieła sztuki- aż żal to potem zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre piękne, inne przerażające...Na pewno wszystkie robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę polecić Ci ten profil na instagramie ;) https://www.instagram.com/misslilith/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbliższe memu sercu to konta Tessa i Sergey :-) Wspominasz, że masz plan rozkręcenia You Tuba- czy będziesz tworzyć na kanale właśnie makijaże ? Ja przyznam, że też myślę o You Tubie, ale jakos ciężko jest mi się przełamać... Pozdrawiam serdecznie Moniko i życzę powodzenia w dalszej pracy!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu mam taki mały plan, aby rozkręcić YT właśnie makijażowo i lifestylowo (przeważnie jakieś vlogi). Ogólnie lubię oglądać ciekawe kanały i sama mam dużo pomysłów w mojej głowie hihihi. Kochana bardzo Ci dziękuje i również życzę powodzenia i mam nadzieje, że przełamiesz się. Chętnie Cię poznam również filmowo :D

      Usuń
    2. Zobaczymy, czy się przełamię... W każdym razie życzę ci spełnienia Twoich marzeń Moniko! Cokolwiek będziesz prowadzić- czy bloga czy vloga, będę obserwatorem!

      Usuń
    3. Dziękuje kochana <3 <3 <3 Jesteś niesamowitą kobietą, bardzo się ciesze, że Cię poznałam <3

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe te makijaże, chociaż samodzielnie bym nie potrafiła takich zrobić. To prawdziwe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam oglądać i inspirować się ludźmi z takim talentem =D

      Usuń
  14. Zgadzam się: -) to po prostu małe dzieła sztuki- nic dodać, nic ująć.A

    OdpowiedzUsuń
  15. Niee niektóre twarze mnie przerażają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różnorodność, jaką daje sztuka makijażu, nie tylko słodkie i bezpieczne makijaże ;)

      Usuń
  16. Te makijaże to dzieła sztuki. Podziwiam taki talent!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę im umiejętności :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe , ale nie wszystko mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr 5 Tessa zachwycila mnie makijazem oka 😍 ja niestety nie mam inspiracji do polecenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, piękne <3 Chyba zacznę je obserwować :) Przyznam, że sama też szukam inspiracji tego typu bo dopiero zaczynam się rozwijać w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW, piękne inspiracje, piękne i utalentowane osoby. Szczerze mówiąc poza Milk1422 nie znałam wcześniej reszty pań, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się osiągnąć tak poziom w makijażu, choćby połowę tego co potrafią te osoby! <3
    Ze swojej strony mogę polecić @beautsoup - ostatnio często przeglądam jej insta, przeutalnetowanego @zorinblitzz, @charitykase - robi przedziwne metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje Ci za polecenie, z przyjemnością je odwiedzę <3

      Usuń
  22. Tessa tworzy prawdziwą sztukę na oczach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam takie osoby, to niesamowite! Ja jestem totalnym beztalenciem haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam obserwować utalentowanych ludzi <3

      Usuń
  24. Nieco masakryczne, ale makijaż oczy Trasy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, o tak Tessa tworzy niesamowite makijaże oczu :D

      Usuń
  25. Znam tylko Kapasovie i Milk, ale niektóre prace naprawdę biją na łeb na szyję inne!
    Uwielbiam odkrywać takie niesamowite miejsca w sieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja, a możesz mi kogoś polecić? <3

      Usuń
  26. Lubię oglądać takie prace, zawsze zazdroszczę tym osobom talentu /)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te niektóre ;)

    Ja idę na domówkę, więc wymaluję się normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie kojarzę żadnej z tych osób, ale niezaprzeczalnie mają wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapasovie znam i z miłą chęcią obserwuję. Reszty nie znam ale chętnie się im bliżej przyjrzę bo lubię takie niestandardowe makijaże i charakteryzacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gorąco zachęcam Cię do odwiedzenia polecanych kont <3

      Usuń
  30. Prawdziwe dzieła sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kapsovia <3 .... ja mam wrażenie, że już sę nie docenia zwykłch makijaży a częsciej idzie się w charakteryzację a to cienka granca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, coraz częściej makijaże praktycznie są już charakteryzacją. Ja lubię wykorzystywać jakiś element niekoniecznie typowe odwzorowanie :)

      Usuń
  32. Znam tylko te facecharty, ale reszta jest cudowna! Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam więc do odwiedzin polecanych kont na Instagramie :D

      Usuń
  33. Ciekawy wpis i zestawienie, dosyć odważne makijaże, brawo

    OdpowiedzUsuń
  34. ...ale wstyd. Nie znam nikogo z Twoich inspirujących propozycji. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie zajrzyj na polecane konta Instagramowe <3

      Usuń
  35. Thanks a lot :D

    you always have the most incredible inspirations :D loved it!

    NEW PERSONAL POST | HAPPY NEW YEAAAAR: WE WISH YOU ALL THE BEST <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Odważne ale ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ela, powiem Ci, że im bardziej szalone, tym mocniej mnie inspirują <3

      Usuń
  37. Takie makijaże muszą być czasochłonne ;) ale efekt piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ale dają niesamowita frajdę, mnie daleko do takiego talentu, ale sama wiem jak przyjemnie mi tworzyć makijaże i charakteryzacje <3

      Usuń
  38. bardzo podobają mi się niektóre z tych makijaży. Niestety sama nie umiem takich wykonywać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zabawy makijażem i dobrych inspiracji <3

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania