poniedziałek, 18 grudnia 2017

#8 Mój Świąteczny Dom

Witajcie moi kochani,
Święta już za progiem i dlatego chciałam Was zaprosić na wspólne oglądanie wnętrz. Tak jak już wspomniałam w tym roku nasze Święta są na wariackich papierach, w styczniu przeprowadzka a same Święta spędzamy u moich rodziców. Także w tym roku moje mieszkanie nie różni się od całorocznego wystroju, no może trochę tak, gdyż w kątach stoją już popakowane kartony ;) Dlatego stwierdziłam, że miło będzie poobserwować piękne wnętrza, zainspirować się i poczuć klimat Bożego Narodzenia. Na osłodę wrzucam zdjęcie mojej choinki z zeszłego roku.



1. Biel
Biały kolor optycznie powiększa przestrzeń, rozjaśnia wnętrza i daje poczucie czystości. Białe ściany są uniwersalne. W takich wnętrzach, łatwo wkomponować inne kolory, np. mebli i dodatków. Białe ściany są też idealnym tłem dla dekoracji.









2. Pastele
Pastelowe kolory ścian takie jak beże, seledyn, a także rozbielony róż idealnie sprawdzą się w małych pomieszczeniach, gdyż optycznie je powiększają dając jednocześnie odrobinę ciepła i kobiecości.
Warto dodać mocniejszy element w aranżacji, aby wnętrze nie wyglądało monotonnie i mdło.


@ma_house









3. Odcienie szarości
Kolor szary uchodzi za bardzo elegancki, klasyczny i uniwersalny niczym biel i czerń. Chłodniejszy od beżu, przywodzi na myśl deszcz lub mgłę.


@terra_cotta_decor







@marenbaxter 



4. Granat
Granatowy kolor kojarzy się z poprawnością, powagą, pewnością siebie oraz harmonią. Ściany w tym kolorze są świetnym zamiennikiem dla brązów czy szarości, jeżeli dodamy jakiś energetyczny kolor dodatków, cały wystrój nabierze niesamowitego klimatu.


@interiorby_cecilie 



@idealhomeuk


5. Bordo (ciemna czerwień)
Ten kolor kojarzy nam się z namiętnością, ale również z elegancją i mocą. Te odcienie najlepiej łączyć ze sobą lub z klasykami: złotem, srebrem, bielą czy czernią.


@idealhomeuk



@HausBeautifulUK



6. Butelkowa Zieleń
Butelkowa zieleń inaczej nazywana szmaragdową jest kolorem bardzo szlachetnym i eleganckim. O dziwo jest na tyle uniwersalna, że możemy łączyć ją praktycznie z każdym kolorem.


@hunted_interior



Moi kochani muszę się Wam przyznać, że osobiście oszalałam na punkcie właśnie butelkowej zieleni. Co prawda w Szwajcarii bardzo rzadko maluje się ściany w wynajmowanych mieszkaniach, no, chyba że ktoś jest pewien tego, że będzie mieszkał przynajmniej 10 lat w jednym mieszkaniu. W innym wypadku sam musi pozostawić mieszkanie w stanie, jakie wynajął. Odstępstwem może być stara rudera i dogadanie się z właścicielem (ale musi być serio ruderą hihihi). Postanowiłam w nowym mieszkaniu przemycić kolor szmaragdu do naszej sypialni. Teraz pewnie pytacie no ale jak? Prosta odpowiedź! Zamierzam kupić pościel w tym kolorze. Zobaczcie jakie cudo znalazłam w H&M Home. Będzie moje :)


Jako ciekawostkę dla wszystkich tak jak ja zakręconych na punkcie Home Decor (wystroju wnętrz) zostawiam kilka linków do moich ulubionych kont na Instagramie :D
1. Helena Svensson, Szwecja — @elvasvensson
2. Joanna Gaines, USA (Texas) prowadzi firmę Magnolia, oraz ze swoim mężem prowadzą program tv — @joannagaines @magnolia @chipgaines  oraz program @fix_upper_fanpage_
3. Blog o aranżacji wnętrz —Decor Mint


Moi kochani, jaki kolor Was oczarował najbardziej?


Przesyłam buziaki,
Monika.



70 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się białe stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje świetne, nie mogę się napatrzeć:)Zaraz zerknę na Instagram:)Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Cię tam odsyłam, znajdziesz więcej bardzo ciekawych inspiracji =D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie również biel urzekła, już wiele lat jestem jej wierna :D

      Usuń
  4. Białe z odrobiną różu... magiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele zwłaszcza na zdjęciach wyglądają obłędnie ;)

      Usuń
  5. Ja też ostatnio zakochałam się w szmaragdowej zieleni i głębokim granacie. Są naprawdę piękne! Natomiast jeśli mowa o choince, to utrzymałam ją w tonacji biało-czerwono-chromowanej, żeby pasowała do wystroju salonu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam pięknie udekorować dom albo chociaż pokój na święta ale nigdy mi się to nie udało. To cud jak ubiorę choinkę i w kilku miejscach zawieszę lampki świąteczne. Ale uwielbiam patrzeć na tego typu inspiracje. Kto wie, może w tym roku coś się zmieni, pokonam tego wielkiego lenia, który we mnie siedzi i kupię lub zrobię kilka ładnych ozdób. Jeszcze nie jest za późno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Cię kochana zachęcam do skorzystania z inspiracji, ja w tym roku wyjątkowo nie dekoruję mieszkania, ale w następne Święta nadrobię ;)

      Usuń
  7. Wow! Wszystko piękne :) Muszę przejrzec te konta na Insta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, chociaż ja przyznam, że raczej nie będę miała nigdy aż tak idealnie udekorowanego domu, lubię bardziej kolorki :'D

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/me-like-spiderman.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żebyśmy MY czuli się w domu najlepiej, a nie goście na Instagramie ;D

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia i choinki. Aż mi trochę głupio z moją pstrokatą choinką, ale dzieci taką właśnie uwielbiają najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze pstrokata choinka będzie kojarzyć się z moim dzieciństwem, takie uroki dzieci :D

      Usuń
  10. NIe wszystkie inspiracje są w moim guście ale na niektórych fotelach rozgościłabym się od razu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za białymi wnętrzami, ale te czerwone są wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę biała choinka robi się modna, ale to dobrze. Świetnie wygląda, może to pozwoli odczarować pogodę i końcu spadnie prawdziwy śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na białą choinkę miałam fazę kilka lat temu, teraz chodzi za mną zielona z wmontowanymi światełkami <3

      Usuń
  13. A ja lubię jak choinka jest kolorowa- wtedy serce wraca do dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje serce jak zwykle skradły biel, szarość i pastele - uwielbiam takie "czyste" wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku pomalowałam ściany na biało i szaro i nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy z tych kolorów ma coś w sobie, że w sumie trudno mi się zdecydować który podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pastelowe stylizacje skradły mi serce! Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do odwiedzin kont na Instagramie, tam są cudeńka ;)

      Usuń
  20. Chce mieć w przyszłym roku dużą choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie zdjęcia cudowne, ale moje serce skradł biały wystrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak piękne wnętrza, lubię biel, gdyż świetnie wygląda w każdym stylu <3

      Usuń
  22. Przepiękne te wnętrza! Choć na czerwoną ścianę chyba bym się nie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobają, ale do nich trzeba mieć olbrzymią przestrzeń, inaczej mi się nie podoba ;)

      Usuń
  23. Piękne inspiracje, mnie przeprowadzka czeka na przełomie stycznia i lutego :) Biel mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak nas, ale już pod koniec stycznia będziemy się urządzać w nowym mieszkaniu :D

      Usuń
  24. Uwielbiam we wnętrzach kolory ciepłe, przede wszystkim różne odcienie brzoskwini i żółci. Z wymienionych tu wybrałabym kolor szary, który można łączyć z innymi kolorami i tym samym łamać sztywne zasady np. ścian w jednym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda szary to mój ulubiony kolor we wnętrzach oraz biały, chyba właśnie dlatego że są tak uniwersalne <3

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dziękuje i koniecznie odwiedź konta na Instagramie ;)

      Usuń
  26. Białe stylizacje to coś dla Mnie ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    so nice inpsirations my friend :)

    NEW OUTFIT POST | DADDY’S CLOSET IS BETTER THAN MINE. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Białe stylizacje zawsze uniwersalne. Jednak biała choinka do mnie nie przemawia i wątpię aby kiedyś przemówiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, był moment, że miałam parcie na białą choinkę, ale jakoś mi przeszło teraz jest na zieloną ze światełkami hihihi :D

      Usuń
  29. jak pięknie aż się rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile pięknych zdjęć. Boże Narodzenie to taki wyjątkowo barwny czas. Szkoda tylko, ze śniegu w tym roku nie było. Byłoby jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, wonderful blog structure!How lengthy have you ever been running a blog for?

    you make blogging glance easy. The overall look of your website iis magnificent, let alone
    the content!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania