czwartek, 18 kwietnia 2019

Coachella 2019, czyli mój makijaż festiwalowy

Witajcie moi kochani,
w słonecznej Californi trwa jeden z najsłynniejszych festiwali na Świecie, czyli kolorowa Coachella. Ja z tej okazji przygotowałam mój własny look na tego typu festiwal. Czujecie się zaciekawieni? Zapraszam na dzisiejszy, krótki wpis :)

Makijaż festiwalowy lato 2018 !



Coachella Valley Music and Arts Festival to jeden z największych festiwali muzycznych i artystycznych na Świecie i najbardziej dochodowy. Jest organizowany w Californi na pustyni Colorado co roku od 1999. Imprezę tą chętnie odwiedzają influencerzy, miłośnicy mody oraz słynne osobistości, aby wspólnie bawić się w rytmach muzyki rock, Indii, hip-hop czy muzyki elektronicznej. Imprezę Coachella chętnie uświetniają znani artyści, w tym roku np. występuje Snoop Dog, DJ Snake czy Wiz Khalifa.

Więcej z tegorocznej edycji możecie zobaczyć na Instagramach:





W moim makijażu festiwalowym postawiłam na mocne rozświetlenie, delikatny kontur, róż i lekki makijaż oczu bez sztucznych rzęs. Sama jako uczestnik licznych festiwali i imprez na otwartym powietrzu, wiem z doświadczenia, że dodatki typu sztuczne rzęsy potrafią bardzo mnie podrażnić i w końcowym efekcie moje oczy wyglądają fatalnie i tak też się czują. Dlatego wolę postawić na dodatki w ubraniu lub fajną fryzurę niż rzęsy.

Moja propozycja inspirowana tegorocznym festiwalem Coachella prezentuje się tak. Czyż nie napawa Was letnim klimatem i chęcią zabawy?







Lista kosmetyków użytych w tym makijażu:
- Baza pod cienie, Matte — Zoeva
- Czarny cień — Sleek
- Cień, Moondust — H&M
- Kredka, Say Hilight — Essence
- Kredka do brwi, Dark  — Catrice
- Żel do brwi, Light — Manhattan
- Maskara, The Little Black One — Catrice 



- Podkład, Healthy Skin Harmony (55 beige) — Max Factor
- Biały mikser, White — NYX
- Korektor
, Fit Me 06 — Maybelline
- Baza
 z filtrami 30, Face Studio Prime — Maybelline

- Róż, Papa Don't Peach — Too Faced
Róż, Knockout — Maybelline + Puma
- Puder, Pro Filt'r (Butter) — Fenty Beauty
- Rozświetlacz
, How Many Carats — Fenty Beauty
- Bronzer sztyft
, 200 — Kiko Milano

- SprayIn to the Snow Glow — Essence
- Pomadka, Adored — Victoria's Secret
- Konturówka, Lavender And Lace — NYX
- Liner do ust, Cherished — NYX
- Błyszczące ozdoby — Essence

Kapelusz: Zalando


A Ty lubisz festiwale i zabawy muzyczne na świeżym powietrzu?


Przesyłam buziaki,
Monika



82 komentarze:

  1. Thanks a lot :D

    suuuuper cool my friend! loved the final result

    NEW FASHION POST | ALL ABOUT DENIM!!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale oddałaś klimat festiwalowy w tym makijażu! 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh piękny look :D Mi bardzo spodobał się makijaż Jamesa, ale to klasyk bo uwielbiam jego prace :D W ogóle festiwalowe makijaże pozwalają nieco zaszaleć i dodać tego "pazura" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to prawa festiwale to świetny moment na szaleństwo ;)

      Usuń
  4. Szalona, choć jednocześnie bardzo delikatna propozycja :D Ja nie jestem fanką festiwali muzycznych. Wszystkie kojarzą mi się z Woodstockiem, a jako że nie jestem wielką fanką takich ludzkich spędów - nie jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje hihihi, mnie w sumie nie kojarzą się z Woodstockiem — nie ten typ muzyki, a bardziej z Love Parade ;)

      Usuń
  5. ekstra, Twój makijaż jest bardzo pozytywny, radosny wręcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny makijaż, wyglądasz w nim fantastycznie! 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie, zwłaszcza te lśniące ozdoby mocno kojarzą się z takimi festiwalami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! Idealnie sprawdzi się na taką okazję. Złote piegi idealnie Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. odnalazłabyś się tam z tymi błyskotkami a'la piegami! genialnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coachella, to jeden z najbardziej kolorowych festiwali, a Twoja propozycja świetnie wpisuje się w jego klimat :) Faktycznie, czuć w niej lato, słońce i dobrą zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam z zakupem biletów, ale odbiję sobie na naszym Street Parade :)

      Usuń
  12. bardzo fajny makijaż, wprowadziłaś nim już letni klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie festyny i koncerty na świeżym powietrzu :)
    Często też z rodziną urządzamy sobie spotkania na świeżym powietrzu :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz..makijaż super

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak orzeźwiający róż na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie do końca rozumiem fenomen tego festiwalu - tym bardziej, że zrobił się popularny tak nagle! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    happy easter my dear

    NEW DECOR POST | FENG SHUI KITCHEN – THIS IS VERY INTERESTING!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana wyglądasz olśniewająco! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten festiwal to coś swietnego :D Chciałabym kiedyś na nim być :D Piękny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i trzymam kciuki, aby Ci się udało na niego wybrać :D

      Usuń
  20. Thanks a lot :D

    have a nice day, my friend!

    NEW OUTFIT POST | NEW MYSELF IS OUT NOW!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twój makijaż :) lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozostaje tylko wybrac sie na festiwal :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zależy do festivalu. Ten na którym ty byłaś był super. Makijaż miałaś bardzo odwazny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale niestety nie byłam W LA na Coachelli ;)

      Usuń
  24. na taki festiwal z chęcią by się wybrała! jak zwykle świetna propozcyja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja z chęcią wybieram się na festiwale, a Coachella jest na mojej liście ;)

      Usuń
  25. Wow makijaż wyszedł szałowo.. bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oryginalny i bardzo charakterystyczny. Podoba mi się :)
    P.S. Mam takie same kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci pięknie kochana. Moje dostałam od przyjaciółki hi hi hi, są bardzo efektowne i lubię zakładać je do różnych stylizacji ;)

      Usuń
  27. świetnie oddałaś ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny. W tym makijażu można poszaleć

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetny makijaż, chętnie bym się wybrała na ten festiwal. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę doczekać się lata i festiwali <3

      Usuń
  30. Przepiękny jest twój makijaż. Sama z przyjemnością wybrałabym się na ten festiwal.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzy mi sie aby kiedys moc wziac udzial w tym festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam. Dla mnie za głośno i za tłoczno ;) Źle się czuję w tłumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. i prosto na jakas wielka impreze! bosko wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się pojechać na taki festiwal. :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania