poniedziałek, 10 lipca 2017

Inspiracje Czerwca — dużo zdjęć

Witajcie moi drodzy,
tak sobie właśnie uświadomiłam, że pół roku jest za nami. Tak te
ż przyszedł najwyższy czas na podsumowanie minionego miesiąca.

Czerwiec był u mnie miesiącem upalnym, ale nie obyło się bez licznych burz i deszczu, a zakończył się ochłodzeniem (na szczęście Lipiec już nadrabia straty pogodowe) ;)

Numer 1. "The Other Woman"
Ostatnio mam bardzo mało czasu na seriale, ale zdarza mi się obejrzeć jakiś film. Jako, że najbardziej lubię się na filmach bać lub śmiać takie też wybieram najczęściej. W Czerwcu po raz kolejny obejrzałam komedię z jedna z moich ulubionych aktorek — Cameron Diaz. Jeżeli lubicie lekkie filmy i dużo, dużo śmiechu polecam Wam obejrzeć film "The Other Woman" z 2014 roku (Inna Kobieta). Tutaj przedstawiam Wam trailer, a całość do obejrzenia na cda.pl, a na Filmweb dowiecie się więcej o filmie.

Numer 2. Kolorówka
W czerwcu tak naprawdę malowałam się tylko kilka razy, wiec Ameryki nie odkryłam ;), ale jest jeden kosmetyk, który towarzyszył mi prawie codziennie. Jest to nic innego jak kredka do brwi marki MAC CosmeticsLingering.

Numer 3. Pielęgnacja
W minionym miesiącu postawiłam na pielęgnację i mogłabym tutaj wymieniać kilka produktów, ale skupie się na jednym i jest to krem do opalania do twarzy o filtrze 50+ marki Nivea. Zazwyczaj takie kremy mnie zapychają i nie czuje się z nimi komfortowo, jednak w tym przypadku było zupełnie inaczej. Nie zapycha mojej skóry i doskonale nosi się go, przy czym mając tak wysoki filter nie czuję go na skórze. Szczerze Wam polecam ten kosmetyk a jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna przeczytacie TUTAJ.

Numer 4.  Katy Perry — 'Chained To The Rhythm ft. Skip Marley' Tą piosenkę nuciłam dosłownie w każdej wolnej chwili. Uwaga!!! Wżera się w mózg ;)

Numer 5. Kwiaty, pełno kwiatów Czerwiec to najbardziej pachnący dla mnie miesiąc w całym roku. A to wszystko za sprawą moich ukochanych kwiatów, czyli Peoni

Numer 6. Akcesoria
W minionym miesiącu za sprawą urlopu powróciłam do nastoletnich czasów i przypomniałam sobie jak to jest mieć dwie wolne ręce, a na plecach — plecak. Nasze plecaki są marki 'Eastpak' niesamowicie wygodne i pojemne akcesorium. Do kupienia: PLDECH.

Numer 7. Przeżycie
Jak już wspomniałam o urlopie to pozostałe punkty będą się z nim wiązały. Moim przeżyciem i wielkim sukcesem w tym miesiącu była sama podróż, którą wraz z mężem pokonaliśmy na motorach. W jedną stronę trasa wyniosła 223 km (przez San Bernardino Pass). Jak wiadomo inaczej odczuwa się podróż po płaskich terenach, a inaczej po Alpach ;) Pokonując 223 km ze średnią prędkością 120 km (bywało i 50 km/h, a nawet 140 km/h) z przystankami wyniosło nas ok. 4 godziny. Jak dla mnie była to najdłuższa podróż pokonana motorem :D

Numer 8. Miejsce
A miejscem, w którym odpoczywaliśmy tydzień czasu była piękna Ascona w kantonie Tessin. Tam znajduje się plaża nad głębokim jeziorem Maggiore (Lago Maggiore) z której widać słoneczne Włochy.

Jednak dla mnie najpiękniejszym miejscem nie była Ascona tylko 'Valle Verzasca' (czyli Dolina Verzasci), do której pojechaliśmy w upalny poranek i cały dzień zwiedzaliśmy okolice.

W drodze do 'Verzasca Tal' zatrzymaliśmy się, aby podziwiać potężną tamę :) robi niesamowite wrażenie

A droga zakończyła się wysoko w szczytach Alp, w małej wiosce, gdzie dane nam było odpocząć i ugasić pragnienie w maleńkiej restauracji 'Alpino'

Numer 9. Menu
Wspominając ten upalny i wspaniały odpoczynek nie omieszkam wspomnieć o jedzeniu. W przeciwieństwie do mojego męża nie jestem olbrzymim miłośnikiem pizzy (choć ogólnie za włoskim jedzeniem przepadam), odkryliśmy wspaniałą pizzerię, której pizze a dokładnie ich smak zapamiętam na długo

A Wy kochani jak wspominacie Czerwiec? Może Was czymś zainspirowałam?

Przesyłam buziaki,
Monika

P.S. Widząc Wasze komentarze, muszę zaznaczyć, że Ascona leżąca w kantonie Tessin znajduje się nadal w Szwajcarii na południu, to nie są Włochy moi kochani <3

1. Uwielbiam tą piosenkę Katy Perry, jest świetna.

2. Kocham Włochy i po prostu zazdroszczę Ci tek podróży. Te cudowne widoki i klimat ich miasteczek, no i pizzę <3 Pozdrawiam.

1. Bardzo dziękuje. Tessin jest kantonem w Szwajcarii, ale fakt językiem urzędowym tam jest język włoski <3

3. pizza wygląda obłędnie :) fajne podsumowanie!

1. Bardzo dziękuje, Czerwiec był naprawdę fajnym miesiącem =D

4. U mnie na peonie zawsze mówiło się "piwonie", ale nie wiem czy to jakiś regionalizm czy jak :)
    Ale w tej Valle Verzasca pięknie!!! <3 Chcicałabym tam pojechać!
    U mnie też już wpis ze wspomnieniami czerwca, uwielbiam robić i czytać takie posty, to fajna forma pamiątki i dziennika :)

1. Tak to prawda u mnie też na kujawach mówiło się piwonie ;) Szczerze polecam zwiedzanie południowej Szwajcarii jest magiczna :*

5. Ja plecak noszę codziennie od 1,5 roku, bo mam problemy z kręgosłupem i w przypadku długotrwałego noszenia torebki boli mnie kark i głowa;/
    Ja jestem smakoszem pizzy ;p może nie jadam ją często, ale lubię na nią wyskoczyć.

1. Ja z plecakiem rozstałam się po liceum ;) A jaka pizze lubisz najbardziej? =D

6. Piwonie to cos pieknego ����
    Narobilas mi smaka na pizzee ejj

1. Bardzo dziękuje <3 Dobrze, że tak łatwo można ją zrobić w domu :D

7. Jakie piękne widoki, aż zatęskniłam za wakacjami i urlopem, który czeka mnie dopiero we wrzesniu. Mój czerwiec minął bardzo rodzinnie bo miałam kilka rodzinnych uroczystosci.

1. Bardzo dziękuje. Mimo iż dużo wyjeżdżam to urlop mamy tylko 2 – 3 razy w roku ;) Ale potrzeba mi był o takiego odpoczynku :*

8. Piękne Włochy <3 Bardzo dobre zdjęcia, zazdroszczę :)

1. Bardzo dziękuje, co prawda wyjeżdżam czasem na zakupy do Włoch, ale Tessin to nadal Szwajcaria ;)

9. Włochy....ach te wspomnienia

10. Ale piękne zdjęcia. :-)

11. W sumie to czerwiec był u mnie średnio ciekawym miesiącem, ale idzie ku lepszemu. Uwielbiam peonie. Ludzie tak rzadko kupują żywe kwiaty do wazonu, zauważyłam. Pięknie przeżyty czerwiec, oby więcej takich chwil. Pozdrawiam.

1. Bardzo dziękuje. Peonie to moje ukochane kwiaty i co roku z utęsknieniem czekam, kiedy zagoszczą w moim domu, ja nie wyobrażam sobie domu bez ciętych kwiatów :D Pozdrawiam :D

12. Ja też zawsze latem do twarzy używam kremu 50 SPF, tego z Nivea jeszcze nie miałam :)

1. U mnie świetnie się sprawdza, jestem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył =D

13. Niesamowita podróż do Włoch. Też planujemy ale nie wiem czy się uda w tym roku.

1. Kochana już dodałam w notatce ;) Tessin jest w południowej Szwajcarii. Trzymam kciuki, aby Twoje plany się powiodły <3

14. zdecydowanie peonie i motory mnie ujęły:D

1. Tak zapach peoni gościł codziennie w naszym domu <3

15. Kredka do brwi prezentuje się interesująco 😉

1. Rzadko o niej słyszę, a to coś, bez czego nie ruszam się z domu. Bardzo ją polecam, jest idealnej konsystencji, ma chłodny odcień i jest woskowa. Jedyna uwaga to trzeba pamiętać, że wysuwa się tylko do przodu ;)

16. Kwiaty..peonie, róże z ogrodu, czy polne kwiaty. Tez mam do nich wielka słabość :) I do urokliwych miejsc.. piękne podsumowanie !

1. Bardzo dziękuje. Oj róże również często goszczą w moich wazonach, ale to już jesienią ;)

17. Jeja jakie widoki! chce wakacje :)

1. Zdecydowanie polecam wakacje ;) odpoczynek bardzo dobrze wpływa na kreatywność ;)

18. Ciekawe podsumowanie ;) Każdy znajdzie coś dla siebie :D

19. Te kwiaty są przepiękne :)

20. Widać, że mieliście wspaniałe wakacje i nie wiedziałam, że jeździsz na motorze - szacun :)

1. Bardzo dziękuje kochana, a przygoda z motorem trwa i ucze się <3

21. Podoba mi się kolorek tej kredki

1. Szczerze polecam, jako jedna z nielicznych ma chłodny odcień :D

22. Niesamowite zdjęcia z Włoch <3

1. No w tym roku urlopu we Włoszech nie miałam, ale pewnie przejadę się na zakupy ;)

23. Ale piękne zdjęcia... Widoki wspaniałe i przeżycie musiało być niezapomniane.

1. Oj tak a moje pośladki będą długo pamiętać tą wyprawę, hihihi <3

24. Swietne przezycia! Chcialabym dotrzec kiedys do tej Doliny. Z tamy moj maz skakal na bungee :)

1. Trzymam kciuki abyś tam dotarła, miejsce urocze. Mój mąż jako nastolatek też tam skakał ;)

25. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zdecydowanie czerwiec był owocny <3

26. Ale piękne zdjęcia :) Też chciałabym pojeździć motorem :D Do tego te śliczne widoki ;p
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

1. Bardzo Ci kochana dziękuje, zdecydowanie motor to świetna sprawa. Gorąco pozdrawiam <3

27. Zwiedzanie i kwiaty zawsze przykuwają moją uwagę :D

28. Filtr wygląda na fajny :) Z chęcią kupię

1. Bardzo miło mnie zaskoczył tym, że mnie nie zapycha <3 Polecam <3

29. Oj zazdroszczę wypoczynku w tak pięknym miejscu

30. Gratuluję najdłuższej podróży motocyklem :) My też jeździmy z mężem :) Przez ostatnie 4 lata przejechaliśmy niecałe 40 tysięcy kilometrów, więc można powiedzieć, że mój tyłek jest już zaprawiony :) Najdalej byliśmy na Sycylii, objechaliśmy całego włoskiego buta (7712 km), tyle że ja jeżdżę jako plecaczek, więc może nie powinnam się w ogóle wypowiadać :) Niemniej jednak znam to fajne uczucie ;)

1. Uuu kochana Wy to już prawdziwi motocykliści ;) ja się uczę dopiero. Powiem Ci nie ważne czy samemu, czy na plecaczek tyłek i tak boli hihihi :*

2. Samemu to pewnie zupełnie inne odczuwanie zmęczenia także podziwiam Cię bardzo (i lewa w górę :D) :* Piękne widoki i piękne zdjęcia :)

3. Bardzo dziękuje. Trochę odczułam to fakt, ale jaka radość była, kiedy zobaczyłam nazwę swej miejscowości hihihi <3 :*

4. Super :) Bardzo mocno trzymam kciuki za dalsze udane wyjazdy :)

31. Zdjęcia są piękne, oby więcej takich! :-)

32. Piękne widoki :) Piwonie też uwielbiam ♥

33. Uwielbiam zwiedzać! dla takich chwil warto żyć!

1. Ja również, co dziwne wszędzie potrafię się odnaleźć i potem przykro mi jak wyjeżdżam <3

34. Piosenka Katy Perry rzeczywiście wżera się w mózg :D
    A krajobrazy są piękne - było cudownie z tego co widzę :)

1. Oj tak bardzo potrzebowaliśmy takiego odpoczynku <3

35. Widoki przepiękne, a jedzonko ... mniam :D

1. Zdecydowanie tak, ja często pizze robię w domu, ale fajnie, jak można zjeść jak ktoś inny zrobi takie jak lubimy :*

36. Świetne inspiracje a jakie widoki piękne ! ;)

37. Sprawiłaś, że mam ochotę na pizzę;)

38. Widoki piękne :) lubię pizzę, ale w Pl nie udało mi się zjeść żadnej, która dorównałaby tej prawdziwej włoskiej :( ja w czerwcu zakochałam się w peelingach z Achae :)

1. Dziękuje, to prawda widoki są piękne. Co do pizzy polecam Ci zrobić własną w domu, najszybsza i najbardziej włoska ;) Jeżeli chcesz mój przepis to Ci podam ;)

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania